Ana Sayfa » Haberler » Bizden Haberler » Müşterilerimize çok çeşitli ürünler elde edebileceği fırsatlar sunuyoruz

Müşterilerimize çok çeşitli ürünler elde edebileceği fırsatlar sunuyoruz

Zeelandia Genel Müdürü Ertuğrul İşler:

“Müşterilerimize çok çeşitli ürünler elde edebilecekleri fırsatlar sunuyoruz”

Hollanda merkezli bir aile şirketi olan Zeelandia, 28 ülkede üretim yapıyor ve 100’ün üzerinde ülkede faaliyet gösteriyor.

1900 yılında kurulan şirket, yüzyılı aşkın süredir, yaratıcı ürünleri ve pazarlama yöntemleri ile ekmekçilik ve pastacılık sektörünün gelişiminde önemli rol oynuyor. 2003 yılında Hayrabolu’da kendi tesisini kurarak üretime başlayan Zeelandia Türkiye, ürün portföyünde ekmekçilik, pastacılık ve tava ayırıcı yağlar olmak üzere 3 kategori bulunduruyor.

Pastane ve ekmekçilik sektöründe nihai tüketiciye ulaşan yaratıcı pazarlama yöntemleri ile sektöre farklı bir bakış açısı getirmeyi amaçladıklarını söyleyen Zeelandia Türkiye Genel Müdürü Ertuğrul İşler, ürün yelpazesinin bir kısmını kendi tesislerinde ürettiklerini, bir kısmını ise Zeelandia’nın dünyanın dört bir yanındaki tesislerinden tedarik ederek müşterilerine yeni çözümler sunduklarını vurguluyor.

Zeelandia Türkiye sektöre ekmek miksleri, ekmek premiksleri, ekmekçilik ürünleri, malt ürünleri, ekşi hamur ürünleri, ekmek geliştiriciler, dekorasyon ürünleri, tava ayırıcı yağlar, pandispanya miksleri, kek miksleri, pastacılık toz karışımları, badem ürünleri, pastacılık dekorasyon ürünleri, sıvı ve toz şanti, krema ve şarlotlar, meyve dolguları, dolgu kremaları, soğuk ve sıcak jöleler sunuyor. Müşteri portföyünü ise pastane, otel, restoran, kafe, donuk pasta üreticileri, endüstriyel ekmek üreticileri, pastane zincirleri, unlu mamüller ve butik pastaneler oluşturuyor.

“Kahvaltılarımız tuzlu-mayalı ürün ve börek ağırlıklı”

İşler, ülkemizdeki kahvaltı sektörü hakkındaki değerlendirmesini şu sözlerle ifade ediyor:Kahvaltı sektörü aslında çok geniş bir ürün portföyünü kapsıyor. Avrupa’daki kahvaltı alışkanlıklarına baktığımızda tatlı kültürünün etkili olduğunu görüyoruz. Türkiye’de ise tuzlu-mayalı ürün ve börek daha ağırlıklı olarak tüketiliyor.”

“Biz kahvaltı sektöründe tatlı ürün portföyünden muffin, mayalı ürünlerde de geleneksel simiti çeşitli ekmek mikslerimizle yaparak farklılaşıyoruz” diyen İşler, kahvaltı portföyündeki çeşitliliğe ve gelişen trendlere uyum sağlayarak müşterilerine çok çeşitli ürünler elde edebilecekleri fırsatlar sunduklarını ifade ediyor.

Son dönemde portföylerine ekledikleri yeni ürünlerden bahseden Ertuğrul İşler, “Mini porsiyonlar- tek pastalar trendine uygun olarak şarlot tozlarıyla yapılan pastalar ve donuk ürün üretiminde kullanılan geliştirici ürünlerimiz son dönemde portföyümüze eklenen yeni ürünler. Bu yıl içinde kurulacak olan sıvı hattımızla beraber dolgu ve jöleler kategorilerinde yeni ürün çalışmalarımız olacaktır” diyerek sözlerine son veriyor.

http://www.foodinlife.com.tr/home 

İçeriğe atla. | Geziye atla