Ana Sayfa » Haberler » Bizden Haberler » Zeelandia'dan Yeni Çözümler!

Zeelandia'dan Yeni Çözümler!

Zeelandia Türkiye Genel Müdürü Ertuğrul İşler:

“Ürünlerimiz hata riskini minimuma indiriyor ve zaman tasarrufu sağlıyor”

Portföyünün büyük bölümü “pastacılıkta hazır çözümler” den oluşan Zeelandia, yüzyılı aşkın süredir faaliyet gösteriyor. Zeelandia, dünyada 30’un üzerinde ülkede, yaratıcı ürünleri ve pazarlama yöntemleri ile ekmekçilik ve pastacılık sektörünün gelişiminde önemli rol oynuyor. 2003 yılında Hayrabolu’da kendi tesisini kurarak üretime başlayan Zeelandia Türkiye, ürün portföyünde ekmekçilik, pastacılık ve tava ayırıcı yağlar olmak üzere 3 kategori bulunduruyor.

Firma, pandispanya miksleri, kek miksleri, badem ürünleri, pastacılık dekorasyon ürünleri, sıvı ve toz şanti, krema ve şarlotlar, meyve dolguları, dolgu kremaları, soğuk ve sıcak jöleler ve tava ayırıcı yağ ürünleri ile pastacılık sektöründe müşterilerine hazır çözümler sunuyor. Ürünlerinin kaliteli hammadde kullanılarak yapıldığını vurgulayan Zeelandia Türkiye Genel Müdürü Ertuğrul İşler; “Ürünlerimiz, uygulamasının basit olması, hata riskini minimuma indirmesi ve zaman tasarrufu sağlaması gibi birçok avantaja sahiptir” açıklamasında bulunuyor.

Zeelandia’nın müşteri portföyü pastane, otel, restoran, kafe, donuk pasta üreticileri, endüstriyel ekmek üreticileri, pastane zincirleri, unlu mamuller ve butik pastanelerden oluşuyor. İşler, “Pastacılıkta hazır çözümler sunarak  şeflerin mikslerimizle tek bir  hammadde kullanarak, daha kısa sürede ürün yapmalarını sağlıyoruz. Dolayısıyla aynı kalitede ürünü daha kısa zamanda ve kolaylıkla yaratmasını sağlıyoruz.

“Tüm ürünlerimizle sektörde fark yaratıyoruz”

“Pastane ürünlerinde en önemli iki unsur lezzet ve görselliktir. Zeelandia olarak kaliteli ürünlerimizin yanısıra son ürün tarifleri yaratarak ustalarımıza yardımcı oluyoruz. Uluslararası bir şirket olmanın avantajıyla dünyada tüketici ihtiyacına yönelik Zeelandia’nın geliştirdiği ürünler sağlıyoruz.

İşler, yeni trendlerle ilgili sorumuza, “Türkiye’de pastacılık ürünleri tüketimi giderek artıyor. Tüketim arttıkça lezzetli, standart kalitede, birçok noktaya sevk edilebilecek ürün imalatı gelişmekte bu da pastacılıkta hazır çözümler alanında hammaddeye olan talebi arttırmaktadır. Pastacılık sektöründe özellikle tek porsiyon pasta ve donuk ürün dikkat çekmektedir. Biz de bu gelişmelere, portföyümüzde yer alan ürünlerimiz ile katkı sağlıyoruz” yanıtını veriyor.

Dolgu ve jöle kategorilerinde yeni ürünler

“Tek pastalar ile ilgili son dönemlerde artan talepler doğrultusunda, yapımında kullanılan Zeesan şarlot tozları ile sıvı şantiler, karamelli ve portakallı kek miksleri son dönemde portföyümüze eklenen ürünler” diyen Ertuğrul İşler, son olarak önümüzdeki dönemde gerçekleştirilecek olan sıvı hat yatırımıyla beraber dolgu ve jöle kategorilerinde yeni ürünlerin ekleneceği bilgisini paylaşıyor.

Habere ulaşmak için; http://foodinlife.com/edergi/pt29/#96

İçeriğe atla. | Geziye atla